Oldalak

2017. február 20., hétfő

such felelosseg, very fonok

kezdem erezni a sulyat annak, hogy tulajdonkeppen 15 ember menedzsere leszek par heten belul es gecire be vagyok szarva. reality started to sink in bazmeg, mi van ha en erre teljesen alkalmatlan vagyok? mi van, ha senki nem vesz majd komolyan? mi van, ha utalni fognak?

emlekszem, tavaly ilyenkor egy kis szardarabnak ereztem magam, es azota tok sokat dolgoztam magamon, meg sok szempontbol "meggyogyultam", de attol meg ugyanolyan benanak erzem magam kismillio dologban. es itt nincs olyan, hogy most nincs kedvem senkihez es semmihez, mindenki hagyjon beken. nincs olyan, hogy tul introvertalt vagyok es nem akarok megbeszelni/prezentalni/telefonalni/nagyfonokhoz bemenni. itt nincs olyan, hogy majd a foni megoldja a problemat, mert en leszek az. persze nem leszek egyedul, mert nekem is lesz menedzserem, aki majd segit, de azert ez pont egy olyan feladat, amiben onalloan kell helytallni.

szoval hogy gecire felek na.

Nincsenek megjegyzések: